1. perspektywa przełożonego
  2. perspektywa pracownika
  3. perspektywa biznesowa
  1. rodzaje rozmów feedbackowych
  2. plan i scenariusz dobrego spotkania
  3. 7 gotowych narzędzi feedbacku w praktyce
  4. pozostać sobą, czyli granice autentyczności lidera vs plany i narzędzia.
  1. kryteria dobrze sformułowanych celów
  2. 5 sposobów na generowanie celów dla pracowników
  1. identyfikowanie potrzeb rozwojowych pracownika
  2. tworzenie indywidualnych planów rozwoju, czyli przekładanie celów na konkretne działania i mierniki
  3. trudne rozmowy o rozwoju, kiedy pojawiają się ograniczenia
  1. rożne style komunikacji, kiedy to samo brzmi inaczej – osobisty przewodnik
  2. radzenie sobie z emocjami podczas rozmowy

Co się Pani/Panu najbardziej podobało na szkoleniu prowadzonym przez Reginę May?

  Profesjonalne przekazanie wiedzy·      Komunikatywność, duża wiedza·      Interakcja ze szkolącym·      Podejście instruktora·      Prowadzenie szkolenia·      Wszystko·      Angażowanie szkolonych do aktywności w szkoleniu·      Komunikatywność i konkrety·      Miła atmosfera, dużo nowych wiadomości, wiedzy·      Komunikatywność nasycona dużą dawką humoru oraz kompetencja.·      Luźny tok rozmów, zaangażowanie Reginy, uśmiech!

— autentyczne opinie uczestników szkolenia 2025

Informacja zwrotna -szkolenie