
SZKOLENIE DEDYKOWANE DLA MENEDŻERÓW, LIDERÓW, SZEFÓW
SZTUKA UDZIELANIA INFORMACJI ZWROTNEJ
…kiedy Ty widzisz więcej.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA, czyli moja obietnica wartości.
Podzielę się z Tobą konkretnymi narzędziami, które możesz przetestować na szkoleniu i zdecydować, które z nich od razu wdrożysz w pracy. Poza treściami – które możesz mieć u innych trenerów albo z pomocą AI, ode mnie otrzymujesz „w pakiecie” dziesiątki sytuacji z moich doświadczeń i doświadczeń managerów, z którymi pracowałam. Szkolenie dzięki temu jest praktyczne i pozwala z marszu odnieść się do Twoich wyzwań.
Nauczę Cię mówić o trudnych rzeczach. Zyskasz pewność, jak reagować w emocjach – swoich i pracownika. Przećwiczysz konkretne sytuacje, pytania i reakcje, które pomagają dojść do porozumienia.
Informacja zwrotna to proste narzędzie, które możesz wykorzystać, kiedy Ty widzisz więcej.
Regina May
Masz pytania? napisz: poczta@reginamay.pl lub zadzwoń: 501 620 113

PROGRAM SZKOLENIA
1. Sens i cele rozmowy, czyli po co nam to wszystko?
- perspektywa przełożonego
- perspektywa pracownika
- perspektywa biznesowa
2. Dobry plan i metody feedbacku
- rodzaje rozmów feedbackowych
- plan i scenariusz dobrego spotkania
- 7 gotowych narzędzi feedbacku w praktyce
- pozostać sobą, czyli granice autentyczności lidera vs plany i narzędzia.
3. Rozmowa oparta o cele – MBO/ZPC
- kryteria dobrze sformułowanych celów
- 5 sposobów na generowanie celów dla pracowników
4. Rozwój pracownika
- identyfikowanie potrzeb rozwojowych pracownika
- tworzenie indywidualnych planów rozwoju, czyli przekładanie celów na konkretne działania i mierniki
- trudne rozmowy o rozwoju, kiedy pojawiają się ograniczenia
5. Trudne sytuacje
- rożne style komunikacji, kiedy to samo brzmi inaczej – osobisty przewodnik
- radzenie sobie z emocjami podczas rozmowy
6. Indywidualny plan działania
Czas trwania: 1dzień
Grupa: 8-16 osób
Metody szkoleniowe
- warsztatowa praca w grupie, parach i indywidualna
- praca na materiałach źródłowych: audio i video, case study
- gra aktywizująca i symulująca emocjonalną sytuację
- symulacje rozmów
- dyskusje i burze mózgów
- mini prezentacje wspierające uczenie się

Co się Pani/Panu najbardziej podobało na szkoleniu prowadzonym przez Reginę May?
Profesjonalne przekazanie wiedzy· Komunikatywność, duża wiedza· Interakcja ze szkolącym· Podejście instruktora· Prowadzenie szkolenia· Wszystko· Angażowanie szkolonych do aktywności w szkoleniu· Komunikatywność i konkrety· Miła atmosfera, dużo nowych wiadomości, wiedzy· Komunikatywność nasycona dużą dawką humoru oraz kompetencja.· Luźny tok rozmów, zaangażowanie Reginy, uśmiech!
— autentyczne opinie uczestników szkolenia 2025