Realizuję szkolenia dedykowane dla firm z zakresu:

  • Komunikacji z pracownikami
  • Komunikacji z klientami
  • Obsługi klienta
  • Efektywnego zarządzania czasem
  • Zarządzanie zespołem
  • Delegowania
  • Motywowania
  • Przygotowywania i aktualizacji opisów stanowisk
  • Prowadzenia rozmów rekrutacyjnych
  • Zarządzania talentami
  • Oceniania pracowników i udzielania informacji zwrotnych
  • Efektywnych metod szkoleniowych (dla menedżerów i trenerów wewnętrznych)

Zapraszam do współpracy firmy szkoleniowe oraz klientów bezpośrednich – firmy, instytucje i organizacje.

W procesie planowania szkolenia zapytam:

  • Jakie są powody dla których jest realizowane szkolenie?
  • Co się wydarzyło, że podjęli Państwo decyzję o realizacji szkolenia właśnie teraz?
  • Jaka jest wielkość grupy?
  • Kim są uczestnicy? Jakie mają doświadczenia w temacie szkolenia?
  • W jakich szkoleniach uczestniczyli w ciągu ostatnich 2-3 lat?

Jeśli zdecydujecie się Państwo na współpracę,  przed zaprojektowaniem dokładnego programu szkolenia zaproponuję bardziej szczegółowe badanie potrzeb. Optymalne jest krótkie spotkanie z przełożonym i z kilkoma uczestnikami u Państwa na ok. 2 tygodnie przed szkoleniem.

Dodatkowo możemy zastosować kwestionariusze samooceny kompetencji, rozmowy telefoniczne, kontakt mailowy, przeanalizować dokumenty wewnętrzne Państwa firmy lub uczestniczyć w codziennych pracach osób, które mają wziąć udział w szkoleniu.

Dokładne zbadanie potrzeb firmy i uczestników jest dobrym wstępem do efektywnego szkolenia, pozwala uniknąć sytuacji zaskoczenia w dniu szkolenia.