1. oczekiwania firmy, pracowników i osobiste wartości menedżera
  2. zakres zadań i obowiązków na stanowisku menedżera
  3. kompetencje osobiste i kierownicze menedżera
  1. warunki skutecznej komunikacji
  2. podstawowe narzędzia komunikacji
  3. komunikacja ustna a komunikacja pisemna
  4. model DISC
  1. przejście od roli członka zepołu do roli menedżera (punkt opcjonalny)
  2. czynniki wzmacniające i osłabiające autorytet
  3. wywieranie wpływu
  4. ekspose szefa
  1. definiowanie celów zespołu
  2. ustalanie priorytetów
  3. metody organizacji pracy
  4. rozmowy z pracownikami na temat ich celów i zadań – praktyczne ćwiczenia
  1. czynniki motywujące i demotywujące
  2. dobór sposobów motywacji do zespołu
  1. sytuacje wymagające informacji zwrotnych
  2. chwalenie pracownika
  3. dyscyplinowanie pracownika
  4. prowadzenie rozmowy oceniającej
  1. warunki delegowania
  2. ryzyko związane z delegowaniem
  3. prowadzenie rozmowy delegującej
  4. rozliczanie z realizacji zadań i wykorzystania uprawnień
  1. świadomość preferowanego stylu zarządzania
  2. kryteria decydujące o wyborze stylu
  3. styl a sytuacja – praktyczne przypadki.

Co się Pani/Panu najbardziej podobało na szkoleniu „Skuteczne zarządzanie zespołem” prowadzonym przez Reginę May?

  Profesjonalne przekazanie wiedzy·      Komunikatywność, duża wiedza·      Interakcja ze szkolącym·      Podejście instruktora·      Prowadzenie szkolenia·      Wszystko·      Angażowanie szkolonych do aktywności w szkoleniu·      Komunikatywność i konkrety·      Miła atmosfera, dużo nowych wiadomości, wiedzy·      Komunikatywność nasycona dużą dawką humoru oraz kompetencja.·      Luźny tok rozmów, zaangażowanie Reginy, uśmiech!

— autentyczne opinie uczestników szkolenia 2025

Zarządzanie zespołem – szkolenie